Tiedote Fi-Nergy Voima Oy:n, Fi-nergy Voima OÜ:n sekä 365 Hankinta Oy:n sähkönmyyntiasiakkaille

ma 14. kesäkuuta 2021 13.51.00

Tämä tiedote koskee niitä Oulun Seudun Sähkö Verkkopalvelut Oy:n asiakkaita, joilla on sähkönmyyntisopimus Fi-Nergy Voima Oy:n, Fi-nergy Voima OÜ:n ja 365 Hankinta Oy:n kanssa.

Energiavirasto tiedotti 11.6.2021, että Fi-Nergy Voima Oy:n, Fi-nergy Voima OÜ:n ja 365 Hankinta Oy:n toiminta loppuu ja yhtiöiden asiakkaiden sähkönmyyntisopimukset päättyvät 10.6.2021.

Energiavirasto kehottaa edellä mainittujen yhtiöiden asiakkaita tekemään heti sähkönmyyntisopimuksen valitsemansa uuden sähkönmyyjän kanssa. Tietoa eri sähkönmyyjistä löydät esimerkiksi Energiaviraston ylläpitämästä www.sahkonhinta.fi-palvelusta. Uusi sähkönmyyntisopimus tulee olla voimassa viimeistään 18.7.2021.

Emme katkaise sähkönjakelua välittömästi

Sinun ei tarvitse olla huolissasi sähköjen katkeamisesta tämän yllättävän tilanteen vuoksi. Sähkönjakelu jatkuu normaalisti kolmen viikon määräajan.

Selvitämme tilannetta parhaillaan. Asiakkaamme, joita tilanne koskee, saavat meiltä toimintaohjeet.

Lisää tietoa Energiaviraston tiedotteesta ja ohjeistuksesta.

Jäsenalennetun sähkömme myy

Alueemme paras valokuituliittymä