Etusivu / Info / Oulun Seudun Sähkö / Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelu

Asiakaspalvelumme auttaa kaikissa sähköön ja kaukolämpöön liittyvissä asioissa puhelimitse, internetissä ja palvelupisteessämme.
asiakaspalvelu@oss.fi
Puhelin (08) 310 1313 arkisin kello 8–16
Voimatie 2, Kempele. Jatkettu puhelinpalveluaika maanantaisin kello 17 saakka. 
   

Mittarointipyynnöt tekee asiakkaan puolesta sähköurakoitsija täyttämällä yleistietolomakkeen, joka toimitetaan asiakaspalveluun sahkoliittymat@oss.fi.

Sähköiset tarkastusilmoitukset (doc) toimitetaan sähköpostitse osoitteeseen tarkastusilmoitukset@oss.fi

Jos haluat antaa palautetta, ilmoittaa hyvitystilinumeron, kertoa uudet vuosikulutusennusteet tai saada vastauksen kysymykseesi, jätä palautetta.

Muuttaja, muista sähkösopimus!
Sähkösopimuksen tekeminen kuuluu ensisijaisesti asukkaalle. Asuntoon muuttavan on muistettava tehdä sähkösopimus uuteen osoitteeseen hyvissä ajoin, jotta sähkö olisi heti käytettävissä. Huoneiston omistaja tai isännöitsijä huolehtii sähkösopimuksen tekemisestä vuokralaisen puolesta, jos sähkö sisältyy vuokraan tai yhtiövastikkeeseen.

Muista ilmoittaa sähköyhtiöösi myös poismuutosta. Sähkösopimuksen irtisanomisaika on 2 viikkoa. Tee muuttoilmoitus.

* Sopimuserimielisyydet
Jos sopimusta koskevaa erimielisyyttä ei saada ratkaistua osapuolten välisillä neuvotteluilla, kuluttaja voi saattaa asian kuluttajariitalautakunnan (www.kuluttajariita.fi) ratkaistavaksi.

Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn kuluttajan tulee olla yhteydessä maistraattien kuluttajaneuvontaan (www.kuluttajaneuvonta.fi).

 

 

Oulun Seudun Sähkö
Voimatie 2, 90440 Kempele • puh. (08) 310 1313, faksi (08) 381 763 • asiakaspalvelu@oss.fi